søndag 30. mai 2010

En ny levegg ble født i dag.



Da har jeg igjen snekret litt. Og har laget meg en levegg. 350 x 180 høy. Det er jo ikke for meg, men for plantene mine. Her finnes det ikke en god og varm plass så da meg jeg lage de selv. Det går greit bare en har materialer så fikser jeg det meste. Innsynet ble mye mindre også. Det er ingen ulempe her. Så jeg må lage flere levegger og håper jeg kan vinne i lotto snart fordi jeg trenger mere materialer. Kanske må jeg en tur på Byggern en liten tur. Jeg solgte jo en duk i dag. Men tror det går til jord også. Det er ikke greit dette hagelivet :-)

3 kommentarer:

  1. Så flink du er... Du kan få snekre her og, gemalen hadde ingen planer for området;o)

    SvarSlett
  2. Du imponerer mer og mer :)
    Fint blir det.

    Mathea

    SvarSlett
  3. Sååå flink du er :D Effektiv som bare det, skulle ønske jeg var flinke til å lage ting!!

    Imponerende :)

    SvarSlett