onsdag 27. april 2011

Vår i hagen.

Noen flotte vårbilder.





Min første aurikkel og den blomstrer. Denne er fra Svein. 

her kommer det tulipaner, husker ikke hvilken sort. 

Denne sprang ut i dag. Vi kalte det for bronsjeblad da jeg vokste opp. Men den skal også få en helt ny plass ned i hagen. Det blir spennende å se om jeg greier å ta opp den hele på en gang. De skal få den plassen som ingen vil være i skygge med morgensol. En stor plass. Men mangler litt jord der. Så jeg må vist kjøpe litt jord. Har noen sekker, men de skal brukes til georginene og skaugumbegoniene som jeg enda ikke har fått i potter.  

4 kommentarer:

  1. Bronseblad er nok rett navn på stauden din vil jeg tro, det ser da slik ut for meg som om det er en bronseblad iallefal. Flott sak!

    Jeg ser at denne bloggen ikke står på hageblogg-oversikten og har nå lagt deg til. Regner med at det er ok. Dersom det ikke er ok så gi meg beskjed via epost (står i profilen), så tar jeg deg naturligvis av.

    SvarSlett
  2. Så mange fine bilder og koslig blogg.
    Legger meg som følger , ha en fin tirsdag Marit.

    SvarSlett
  3. Kjempefine vår bilder du legger ut, har lagt mæ til som følger, koselig om du følger mæ og, Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  4. Ja det er deilig med vår,håper vi slipper den kalde nordavinden snart slik at det blir varmere :-)
    Kos deg i hagen og jeg legger meg til som følger :-)

    SvarSlett