søndag 11. juli 2010

Dagens 5 flotteste hagebilder.

  
en fallen revebjelle 

  
en kjempe akeleie

  
rose ukjent, men nydelig farge og duft
meget frisk og god rose. 



nå er det full flor på denne rosen. 

  
Therese Bugnet

  
Årets første jordbær

  
Martagonlilje

  
Rosa Kjempevalmue

Plutselig ble det 7 bilder, og jeg kunne ha tatt med flere. Det er så mye vakkert nå. Og jeg er så imponert over alt som blomtrer på tur. De fleste rosene er i knopp men de er ikke kommet ut ennå. Så det tar nok enda en uke til tenker jeg. Det er litt rart synes jeg fordi mange av de som blomstrer nå skulle ha blomstret i juni. Men det gjør ingen ting. Og jeg skal har flere store stauder som kan klare seg selv og klimaet god og som dekker over skvalderkål og ugress. De må få bli store på plassen sin.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar