torsdag 8. juli 2010

Skitne tær!!

Når en er ute i hagen og lager nye bed, solen skinner.
Da blir det lette sko, shorts og bh. Det er så deilig. jeg har gravd opp et nytt bedd i dag. Det ligger i øst og sørvendt. men har ikke sol lengre enn til kl 1430.  Og der hsr jeg plantet masse roser i dag. Det jeg gjør er å blande ugress, jord og trepinner ned i jorda. lager store hull og planter i rosene. Da bruker jeg hage slangen og vanner skikkelig. ellersom jeg gjorde dette midt på sommeren er det jo en sjangse å ta. men her er det austiroser Graham tomhas to stykker i allefall. Og jeg vet det skal være The Pilgrim og andre roser. Til sammen  plantet jeg 9 roser i bedtet. De fleste ukjente.

  
For noen tær, her er det god jord.

  
Her ligger det nye bedet, langs med hekken. ligger veldig lunt og varmt til.

  
her ligger resten av rosene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar